Łomża, dnia 13.06.2023r.

 

LGD.PR.83.2023

Do wszystkich Członków

Rady Stowarzyszenia „Sąsiedzi”

Uprzejmie informuję, iż w dniu 20 czerwca br. /wtorek/ o godzinie 9.00 w  Biurze Stowarzyszenia ,,Sąsiedzi’’ z siedzibą, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża  (III piętro, pok. 417) odbędzie się posiedzenie Rady Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenia „Sąsiedzi” z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Prezentacja przez pracowników Biura, zestawienia wniosków (lista wniosków, które wpłynęły w naborze) i syntetycznej informacji o poszczególnych wnioskach o dofinansowanie według kolejności złożenia wniosków do biura LGD, na którą składa się zwięzła charakterystyka wniosku.
  4. Złożenie przez członków Rady oświadczeń o zachowaniu bezstronności dotyczących omawianego wniosku (punkt dotyczy każdego wniosku oddzielnie).
  5. Wyłączenie członków Rady z dokonywania wyboru operacji (punkt dotyczy każdego wniosku oddzielnie).
  6. Dyskusja nad wnioskami, które nie przeszły oceny zgodności operacji z LSR (punkt dotyczy każdego wniosku oddzielnie).
  7. Podjęcie uchwał w sprawie nie wybrania operacji z powodu niezgodności operacji z LSR (punkt dotyczy każdego wniosku oddzielnie).
  8. Dyskusja nad wnioskami, które przeszły ocenę zgodności operacji z LSR (punkt dotyczy każdego wniosku oddzielnie).
  9. Wypełnienie Karty oceny zgodności realizacji operacji z lokalnymi kryteriami wyboru (punkt dotyczy każdego wniosku oddzielnie).
  10. Podjęcie uchwał w sprawie wyboru oraz ustalenia kwoty pomocy wraz z uzasadnieniem oceny i podaniem liczby punktów otrzymanych przez operację, a w przypadku pozytywnego wyniku wyboru, ze wskazaniem czy operacja mieści się w limicie środków wskazanym w ogłoszeniu o naborze wniosków oraz uzasadnieniem w zakresie ustalonej kwoty wsparcia (punkt dotyczy każdego wniosku oddzielnie).
  11. Podjęcie uchwał w sprawie nie wybrania operacji z powodu nie osiągnięcia minimum punktowego w ocenie według lokalnych kryteriów wyboru (punkt dotyczy każdego wniosku oddzielnie).
  12. Przyjęcie listy operacji zgodnej z LSR.
  13. Przyjęcie listy operacji niezgodnej z LSR.
  14. Przyjęcie list operacji wybranych do dofinansowania.
  15. Przyjęcie list operacji niewybranych do dofinansowania.
  16. Przedstawienie i omówienie pisma, które wpłynęło do Biura LGD dnia 13.06.2023r. dotyczące wydania opinii w zakresie możliwości zmiany umowy o przyznaniu pomocy nr 01304-6935-UM1011909/23 ( zmiana dotyczy formy opodatkowania)
  17. Dyskusja nad w/w pismem.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie wydania opinii w zakresie możliwości zmiany umowy   o przyznaniu pomocy.
  19. Wolne wnioski i zapytania.
  20. Zamknięcie posiedzenia.

Z poważaniem

 Przewodniczący Rady

Rafał Pstrągowski